Strona głównaAktualnościW czym może pomóc dobra aplikacja dla restauracji?

W czym może pomóc dobra aplikacja dla restauracji?

Prowadzenie restauracji nie ogranicza się dziś do obsługiwania gości zasiadających przy kolejnych stolikach. Systematycznie rośnie liczba klientów zamawiających dania na wynos. Nie można nie tylko ignorować ich istnienia, ale również pozwalać sobie na niedociągnięcia w ich obsłudze. Nic więc dziwnego, że zarządzanie lokalem gastronomicznym coraz częściej wymaga sięgania po nowinki technologiczne. Jedną z nich jest aplikacja dla restauracji – narzędzie automatyzujące najważniejsze czynności związane z obsługą lokalu.

Co potrafi dobra aplikacja dla restauracji?

Wiele osób korzystających z aplikacji dla restauracji powtarza, że potrafią one niemal wszystko. Trudno utrzymywać przy tym, że składający podobne deklaracje restauratorzy przesadzają. Dobra aplikacja pozwala zarządzać sprzedażą z jednego miejsca. Uwalnia więc od konieczności nieustannego spoglądania na ekran komputera, telefonu komórkowego oraz tabletu. W jednej chwili można kontrolować sprzedaż za pośrednictwem portali internetowych oraz tą, która ma miejsce z wykorzystaniem własnej strony lokalu. Aplikacja pomaga też w obsłudze połączeń telefonicznych. Umożliwia szybkie wprowadzenie adresu i imienia osoby dzwoniącej, pozwala też na natychmiastowe przekazanie zamówienia do osoby odpowiedzialnej za jego przygotowanie.

Więcej niż bieżąca obsługa

Aplikacje dla restauracji takie, jak oferowane przez Restaumatic nie ograniczają się do zagwarantowania swoim użytkownikom sprawnej bieżącej obsługi lokalu. Potrafią o wiele więcej. Umożliwiają wprowadzenie opcji wirtualnego stolika, dzięki której można składać zamówienia nie czekając na obsługę kelnerską, Pozwalają też na sprawną obsługę płatności i wydruków nie tylko przyspieszając wydruk paragonów, ale i wystawianie faktur.

Intuicyjna obsługa sprawia, że opanowanie podstawowych funkcjonalności zajmuje zaledwie kilka minut. Z czasem można przy tym odkrywać coraz to nowe rozwiązania, dzięki którym zarządzanie lokalem staje się jeszcze łatwiejsze. Tu warto wspomnieć choćby o statystykach i raportach sprzedaży. Na podstawie tego rodzaju danych można szybko odkryć, co w lokalu funkcjonuje jak należy, a nad czym dobrze byłoby jeszcze popracować, aby zwiększyć obroty.

POWIĄZANE POSTY